Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, ile reklam naprawdę przetwarzasz każdego dnia? Od billboardów na ulicach po banery na stronach internetowych – przekazy reklamowe bombardują nas z każdej strony. Tymczasem to świadomość reklamowa ma kluczowy wpływ na nasze zachowania konsumenckie. Ile reklam widzimy każdego dnia? Przeciętna liczba reklam, z którymi stykamy się każdego dnia, jest trudna do…
Współczesna reklama to przede wszystkim nieograniczone możliwości i różne formy przekazu. Usługodawcy zadają sobie często jedno podstawowe pytanie – czy postawić na reklamę zewnętrzną, czy skupić się na przekazie online? Tymczasem, można wykorzystać oba te podejścia. Połączenie reklamy zewnętrznej i online, wpłynie bardzo silnie na percepcję odbiorcy i podniesie tym samym skuteczność przekazu reklamowego. Jakie…
Billboardy przy drogach, potrafią osiągać imponujące rozmiary. Montaż takiej reklamy zewnętrznej, może być zadaniem wymagającym i potencjalnie niebezpiecznym, ale tylko, gdy nie bierze się pod uwagę odpowiednich środków ostrożności. Niezależnie od tego, czy stawiamy tablicę reklamową dla promocji naszej firmy, czy też jesteśmy odpowiedzialni za instalację dla klienta, bezpieczeństwo przy stawianiu tablic reklamowych, zawsze powinno…
Montaż i demontaż konstrukcji reklamowej to kluczowe etapy w procesie wprowadzania nowej reklamy lub aktualizacji istniejącej. Precyzyjne i bezpieczne wykonanie tych działań jest niezbędne zarówno dla skuteczności kampanii reklamowej, jak i zapewnienia bezpieczeństwa pracowników oraz otoczenia. Oto jak przebiega montaż konstrukcji reklamowej i demontaż konstrukcji reklamowej, krok po kroku. Jakie są etapy montażu konstrukcji reklamowej?…
Choć media społecznościowe już dawno na dobre zagościły się w świecie reklamy i zdają się być bardzo skuteczną formą komunikacji, to reklama zewnętrzna wcale nie odchodzi w zapomnienie. Porównanie mediów społecznościowych z reklamą pozwoli na wskazanie zarówno plusów, jak i minusów każdego z rozwiązań. Skuteczność każdej z tych form będzie z kolei różniła się w…
W czasie jazdy nie da się uniknąć reklam. Duże konstrukcje z banerami umieszczone są nie tylko w centrum miast. Coraz częściej spotyka się także reklamy przy autostradach. Mają one za zadanie przyciągnąć uwagę zarówno kierowców, jak i pasażerów. Największe wyzwanie stanowi fakt, że przejezdni mogą widzieć reklamę jedynie przez kilka sekund. Jakie jest działanie billboardów…
Kody QR na billboardach są coraz bardziej popularne. Pozwalają na szybkie przeniesienie użytkowników z fizycznej przestrzeni do sieci. W dzisiejszym świecie wykorzystanie takiej technologii może być nie tylko wygodne, ale wręcz konieczne dla zachowania skuteczności kampanii reklamowych. Poniżej najważniejsze informacje o tym, jaki jest potencjał QR kodów. Czym dokładnie jest kod QR? QR to angielski…
Reklamy przy drogach mogą mieć różnorodny wpływ na przejezdnych. Z założenia ma być on pozytywny i zwracać uwagę na daną ofertę. Mówiąc o ruchu drogowym, nie sposób jest pominąć tak istotny aspekt jak bezpieczeństwo. Jak duże jest niebezpieczeństwo billboardów o nieodpowiedniej treści? Czy świetlne reklamy są niebezpieczne dla kierowców? O tym poniżej. Czy przydrożne reklamy…
Każdy nowy sezon to nowe trendy reklamowe, trudno jest oczekiwać efektów marketingowych odbiegając od najnowszych trendów. A trendy reklamy zewnętrznej mogą być bardzo oryginalne, z roku na rok kampanie outdoorowe są coraz bardziej odważne i kreatywne. Jakie trendy w reklamie zewnętrznej będą dominować w 2024 roku? W modzie zaczynają być iluminacje, jak również nawiązanie reklamy…
Cenimy Twoją prywatnośćUżywamy plików cookie, aby poprawić komfort przeglądania, wyświetlać spersonalizowane reklamy lub treści oraz analizować nasz ruch. Klikając "Akceptuję", wyrażasz zgodę na korzystanie przez nas z plików cookie.
Niezbędne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Statystyka
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.