Podatek od reklamy na działce
Podatek od reklamy na działce — co to oznacza dla właścicieli i reklamodawców?

Wprowadzenie nowego podatku zawsze budzi wiele pytań i obaw, szczególnie gdy dotyczy on bezpośrednio działek i reklam umieszczanych na ich terenie. Ostatnio coraz więcej miast i gmin zaczęło rozważać wprowadzenie tzw. „podatku od reklamy na działce”. Ale co tak naprawdę oznacza ten podatek dla właścicieli działek oraz dla firm zajmujących się reklamą? Czy będzie to…

Read article
Jaką rozdzielczość wybrać do druku billboardu?
Jaka rozdzielczość na billboard?

W dzisiejszym świecie reklamy outdoorowej, billboardy są jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Kluczowym elementem skutecznej reklamy na billboardzie jest odpowiednia rozdzielczość grafiki. Poniżej znajdują się praktyczne wskazówki i standardy projektowania reklam outdoorowych” przedstawimy najważniejsze informacje i praktyczne porady dotyczące wyboru właściwej rozdzielczości na billboard, aby Twoje reklamy były zawsze wyraźne i…

Read article
Czy tablica reklamowa to obiekt budowlany?
Tablica reklamowa jako obiekt małej architektury czy budowla?

Współczesna przestrzeń miejska nieustannie kształtuje się pod wpływem licznych czynników, w tym dynamicznego rozwoju technologicznego i wzrastających potrzeb komunikacyjnych. Jednym z elementów, które wyróżniają miejską panoramę, są tablice reklamowe. Powstaje jednak pytanie — czy są one jedynie funkcjonalnym elementem małej architektury, czy może bardziej złożoną, wymagającą analizy budowlą? W niniejszym artykule analizujemy rolę tablic reklamowych…

Read article
Reklama outdoorowa – na czym polega
Na czym polega kampania reklamowa outdoor?

W dzisiejszym świecie pełnym informacji, kampania reklamowa outdoor stała się nieodłącznym elementem strategii marketingowych licznych firm. Ale na czym właściwie polega ta forma promocji? Kampania reklamowa outdoor to nie tylko umieszczanie banerów czy plakatów w przestrzeni publicznej. To skomplikowany proces, który wykorzystuje różnorodne nośniki, kreatywne podejścia oraz strategiczne umiejscowienie komunikatów, aby dotrzeć do jak największej…

Read article
Jakie są ograniczenia dotyczące reklam outdoorowych w Polsce
Pozwolenia i regulacje dotyczące reklam na billboardach w Polsce

Reklamy zewnętrzne, w tym billboardy, stanowią istotny element krajobrazu miejskiego, wpływając na estetykę przestrzeni publicznej. Aby zapewnić harmonijną integrację tych nośników z otoczeniem, wprowadzono szereg regulacji prawnych i procedur administracyjnych. Ustawa o reklamie zewnętrznej w Polsce oraz prawo regulujące umieszczanie reklam na nośnikach zewnętrznych określają szczegółowe wymagania dotyczące lokalizacji, treści, wielkości oraz konstrukcji reklam. W…

Read article
Korzyści reklamy out-of-home dla firm
Jakie są zalety reklamy zewnętrznej (OOH) dla biznesu?

W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu, gdzie walka o uwagę konsumenta staje się coraz bardziej zacięta, firmy poszukują nowych, innowacyjnych sposobów dotarcia do swojej docelowej grupy odbiorców. Jednym z takich skutecznych narzędzi promocyjnych jest reklama zewnętrzna, znana również jako out-of-home (OOH). To właśnie na zasadzie doskonałego połączenia kreatywności, strategicznego umiejscowienia i trwałej obecności w przestrzeni publicznej,…

Read article
Co to jest reklama DOOH?
Co to jest reklama DOOH?

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, gdzie technologia nieustannie się rozwija, reklama musi dostosowywać się do oczekiwań odbiorców. Reklama DOOH stanowi odpowiedź na te wyzwania, łącząc tradycyjne formy reklamy z nowoczesnymi rozwiązaniami cyfrowymi. Ale co dokładnie kryje się pod tym pojęciem? O tym poniżej. Definicja reklamy DOOH Reklama DOOH, czyli reklama cyfrowa na zewnętrznych ekranach, to forma…

Read article
Jakie są korzyści z połączenia reklamy zewnętrznej i online?
Reklama zewnętrzna i reklama online — jak ich połączenie wpływa na skuteczność przekazu?

Współczesna reklama to przede wszystkim nieograniczone możliwości i różne formy przekazu. Usługodawcy zadają sobie często jedno podstawowe pytanie – czy postawić na reklamę zewnętrzną, czy skupić się na przekazie online? Tymczasem, można wykorzystać oba te podejścia. Połączenie reklamy zewnętrznej i online, wpłynie bardzo silnie na percepcję odbiorcy i podniesie tym samym skuteczność przekazu reklamowego. Jakie…

Read article
Ile reklam dziennie widzi człowiek?
Ile reklam dziennie widzi człowiek?

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, ile reklam naprawdę przetwarzasz każdego dnia? Od billboardów na ulicach po banery na stronach internetowych – przekazy reklamowe bombardują nas z każdej strony. Tymczasem to świadomość reklamowa ma kluczowy wpływ na nasze zachowania konsumenckie. Ile reklam widzimy każdego dnia? Przeciętna liczba reklam, z którymi stykamy się każdego dnia, jest trudna do…

Read article