Baner jako środek trwały
Czy baner reklamowy jest środkiem trwałym?

Na początku powinniśmy sprecyzować, o jaką trwałość baneru reklamowego tak właściwie pytamy. Jeżeli mówimy o trwałości materiałów z których został wykonany, wszystko jest zależne od producenta. Należy również brać pod uwagę warunki atmosferyczne oraz lokalizację w której się znajduje, ponieważ naturalnym jest, że baner narażony na silny wiatr bądź intensywną ekspozycję słońca niszczy się dużo…

Read article
Kampania reklamowa KORONA przy autostradzie
Ile wynosi podatek od reklamy? Ile wynosi podatek od powierzchni reklamowych?

Podatek reklamowy to opłata, wprowadzona jest przez radę gminy, którą płaci się od umieszczonych tablic lub urządzeń reklamowych. Jest ona pobierana w tych rejonach, w których obowiązują uchwalone przez radę gminy zasady i warunki dotyczące sytuowania tablic reklamowych obiektów małej architektury i urządzeń reklamowych. Ile wynosi podatek od reklamy i kiedy należy go płacić? Dowiesz…

Read article
Kampania reklamowa ZE rekrutacja przy autostradzie
Jak powinien wyglądać dobry baner reklamowy?

Baner reklamowy jest rodzajem wielkiej reklamy wielkoformatowej, a jego powierzchnia wynosi zazwyczaj kilka metrów kwadratowych. Banery reklamowe umieszczane są w miejscach, gdzie przemieszcza się dużo ludzi oraz gdzie pierwszorzędną rolę odgrywa czytelność przekazu. Jak więc powinien wyglądać baner reklamowy, aby przyciągnąć uwagę odbiorców? Cechy dobrego baneru reklamowego Bardzo często można spotkać reklamy przy autostradach czy…

Read article
Kampania reklamowa Mercedes-Benz, Schmitz Cargobull, IIEWT przy autostradzie
Czy billboard to reklama?

Billboard jest bez wątpienia jedną z form reklamy. Najczęściej można spotkać billboard przy drodze, na ścianie budynku oraz we wszelkich miejscach publicznych. Jego największymi zaletami są: Billboard vs. reklama online – co lepsze? Zarówno jedna jak i druga forma reklamy ma w sobie wiele plusów jak i minusów. Billboard ma jednak tę przewagę nad reklamą…

Read article
Billboard do wynajęcia
Czy billboard się opłaca? Billboard czy warto?

Zalety reklamy billboardowej Reklama billboardowa ma wiele zalet. Jest chętnie wykorzystywana jako narzędzie marketingowe, przede wszystkim, z takich powodów, jak: Czy billboard się opłaca? Aby odpowiedzieć na to pytanie, należy przeanalizować wiele czynników, które wpływają na opłacalność billboardów. Każda sytuacja i cel wymagają innej oceny, dlatego warto wziąć pod uwagę poniższe czynniki, które pozwolą ocenić,…

Read article
Konstrukcja reklamowa - billboard.com.pl
Czy warto inwestować w billboardy?

Billboard, jest to forma reklamy, dostępna w różnych formatach, w zależności od potrzeb klientów. Tego typu reklamę tak naprawdę umiejscowić można prawie w każdej lokalizacji. W obecnym rozwoju technologii billboardy mogą posiadać różnego rodzaju dodatki, na przykład dodatkowe oświetlenie. Wszystko to składa się całościowo na cenę wynajmu bilbordu. Jeżeli zastanawiasz się, czy warto inwestować w…

Read article
Reklama przy autostradzie do wynajęcia
Czym różni się baner od billboardu?

Bardzo często słyszymy takie nazwy jak baner, bilbord, lecz czy tak naprawdę wiemy, co one oznaczają? Jaka jest różnica pomiędzy tym nazewnictwem, a może oznaczają to samo? W celu pogłębienia swojej wiedzy z zakresu reklam wielkoformatowych zapraszamy do zapoznania się z artykułem. Co to jest  billboard? Billboard to duża, ogólnodostępna tablica informacyjna, umieszczona w widocznym…

Read article
Reklama OOH
Kampanie OOH, reklama OOH, co to jest?

Co to jest reklama OOH? Reklama OOH (Out-of-Home) to reklama, która ukazuje się poza tradycyjnymi miejscami reklamowymi, takimi jak internet, telewizja, radio. Odgrywa ona ważną rolę w promocji produktów i usług. Umieszczona jest na zewnątrz, w miejscach publicznych, dostępnych dla wielu odbiorców. Reklama OOH skierowana jest do wszystkich przemieszczających się obok niej. Wyświetlane są one…

Read article
Reklama zewnętrzna outdoor co to jest?

Reklama zewnętrzna outdoor to reklama, która ma trafiać do klienta poza jego miejscem zamieszkania. Jest wykorzystywana w miejscach, gdzie gromadzą się duże skupiska ludzi, w przestrzeniach miejskich (na przystankach autobusowych, na dworcach, centrach miasta), czy autostradach. Jest to forma promocji, która ma za zadanie wzmacniać rozpoznawalność marki. Cechą charakterystyczną reklamy outdoorowej jest to, że dociera…

Read article