Zaufanie w biznesie to podstawa. Dostarczymy Twojej firmie
najbezpieczniejsze billboardy w polsce
Komunikujemy najwyższą jakość naszych reklam bo wiemy, jak bardzo zależy na niej Klientom. Dokładamy starań, by nasza oferta była najpełniejsza na rynku: genialne konstrukcje reklamowe, długa gwarancja i atrakcyjne finansowanie.
To nasze zobowiązania.
Ludzie
15
blisko 1000!
Inwestycja w billboard to duża rzecz. dlaczego powierzyć ją nam?
15 lat doświadczenia
Najlepsi specjaliści na rynku
Krótkie terminy realizacji
Indywidualne wyceny
Eleganckie i bezpieczne
Genialne wsparcie klienta
Sprawdź nasze realizacje
Reklama wielkoformatowa dla lokali gastronomicznych
Reklama wielkoformatowa staje się coraz popularniejszym narzędziem promocji w branży gastronomicznej. Restauracje i bary, dążąc do wyróżnienia się na tle konkurencji, coraz częściej sięgają po billboardy i inne formy reklamy zewnętrznej, aby dotrzeć do nowych klientów. Jakie są zalety takiej strategii? Jakie są korzyści z reklamy wielkoformatowej dla lokali gastronomicznych? Billboardy dla restauracji umieszczone w…
Reklama wielkoformatowa dla branży motoryzacyjnej
Reklama wielkoformatowa, jak billboardy, banery czy plakaty, stanowi jedno z kluczowych narzędzi promocji w branży motoryzacyjnej. Dzięki swojej widoczności i szerokiemu zasięgowi jest doskonałym sposobem na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów, szczególnie w przypadku promocji nowych modeli, marek, czy ofert dealerów samochodowych. Jakie są korzyści z reklamy wielkoformatowej dla branży motoryzacyjnej? O tym poniżej. Jakie są…
Reklama wielkoformatowa dla deweloperów
Reklama wielkoformatowa, szczególnie w formie billboardów, jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych dla firm deweloperskich. W branży nieruchomości, gdzie kluczowe jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych nabywców, odpowiednio zaplanowana kampania reklamowa może znacząco zwiększyć zainteresowanie projektem i przyspieszyć sprzedaż. Jakie są korzyści z reklamy wielkoformatowej dla deweloperów? Zalety reklamy wielkoformatowej dla deweloperów to przede wszystkim: Jakie są…
Reklama wielkoformatowa dla firm usługowych
Reklama wielkoformatowa to jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocji, które mogą wykorzystać firmy usługowe. W dobie intensywnej konkurencji i rosnących oczekiwań klientów efektywna promocja staje się kluczowa dla osiągnięcia sukcesu. Dzięki dużym formatom, takim jak billboardy, kampanie te przyciągają uwagę przechodniów i kierowców, co znacząco zwiększa szanse na zapamiętanie marki. Jakie są korzyści z reklamy wielkoformatowej…
Jak wybrać najlepszą lokalizację na reklamę zewnętrzną?
Reklama zewnętrzna, znana również jako reklama wielkoformatowa, jest jednym z najbardziej efektywnych sposobów dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Od billboardów reklamowych po reklamy przy autostradzie, wybór odpowiedniej lokalizacji jest kluczowy dla sukcesu kampanii. W tym artykule przyjrzymy się, jakie są najlepsze lokalizacje dla reklamy zewnętrznej, jakie kryteria wziąć pod uwagę przy wyborze miejsca oraz jak…
Jakie biznesy najlepiej reklamują się poprzez billboardy?
Pomimo rosnącej popularności cyfrowych metod reklamy, billboardy reklamowe wciąż przyciągają uwagę i mają dużą moc przyciągania klientów. Ale które biznesy mogą najbardziej skorzystać z tej formy reklamy? W tym artykule przyjrzymy się, jakie branże odnoszą największe korzyści z reklamy na billboardach, jakie rodzaje biznesów są najbardziej efektywne w reklamie billboardowej oraz czy lokalne przedsiębiorstwa powinny…
Podatek od reklamy na działce — co to oznacza dla właścicieli i reklamodawców?
Wprowadzenie nowego podatku zawsze budzi wiele pytań i obaw, szczególnie gdy dotyczy on bezpośrednio działek i reklam umieszczanych na ich terenie. Ostatnio coraz więcej miast i gmin zaczęło rozważać wprowadzenie tzw. „podatku od reklamy na działce”. Ale co tak naprawdę oznacza ten podatek dla właścicieli działek oraz dla firm zajmujących się reklamą? Czy będzie to…
Jaka rozdzielczość na billboard?
W dzisiejszym świecie reklamy outdoorowej, billboardy są jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Kluczowym elementem skutecznej reklamy na billboardzie jest odpowiednia rozdzielczość grafiki. Poniżej znajdują się praktyczne wskazówki i standardy projektowania reklam outdoorowych” przedstawimy najważniejsze informacje i praktyczne porady dotyczące wyboru właściwej rozdzielczości na billboard, aby Twoje reklamy były zawsze wyraźne i…
Tablica reklamowa jako obiekt małej architektury czy budowla?
Współczesna przestrzeń miejska nieustannie kształtuje się pod wpływem licznych czynników, w tym dynamicznego rozwoju technologicznego i wzrastających potrzeb komunikacyjnych. Jednym z elementów, które wyróżniają miejską panoramę, są tablice reklamowe. Powstaje jednak pytanie — czy są one jedynie funkcjonalnym elementem małej architektury, czy może bardziej złożoną, wymagającą analizy budowlą? W niniejszym artykule analizujemy rolę tablic reklamowych…
Na czym polega kampania reklamowa outdoor?
W dzisiejszym świecie pełnym informacji, kampania reklamowa outdoor stała się nieodłącznym elementem strategii marketingowych licznych firm. Ale na czym właściwie polega ta forma promocji? Kampania reklamowa outdoor to nie tylko umieszczanie banerów czy plakatów w przestrzeni publicznej. To skomplikowany proces, który wykorzystuje różnorodne nośniki, kreatywne podejścia oraz strategiczne umiejscowienie komunikatów, aby dotrzeć do jak największej…
Pozwolenia i regulacje dotyczące reklam na billboardach w Polsce
Reklamy zewnętrzne, w tym billboardy, stanowią istotny element krajobrazu miejskiego, wpływając na estetykę przestrzeni publicznej. Aby zapewnić harmonijną integrację tych nośników z otoczeniem, wprowadzono szereg regulacji prawnych i procedur administracyjnych. Ustawa o reklamie zewnętrznej w Polsce oraz prawo regulujące umieszczanie reklam na nośnikach zewnętrznych określają szczegółowe wymagania dotyczące lokalizacji, treści, wielkości oraz konstrukcji reklam. W…
Jakie są zalety reklamy zewnętrznej (OOH) dla biznesu?
W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu, gdzie walka o uwagę konsumenta staje się coraz bardziej zacięta, firmy poszukują nowych, innowacyjnych sposobów dotarcia do swojej docelowej grupy odbiorców. Jednym z takich skutecznych narzędzi promocyjnych jest reklama zewnętrzna, znana również jako out-of-home (OOH). To właśnie na zasadzie doskonałego połączenia kreatywności, strategicznego umiejscowienia i trwałej obecności w przestrzeni publicznej,…
Kilka słów od WSpółwłaściciela marki
Polska usiana jest billboardami wzdłuż i wszerz. Jest to zjawisko od lat tak powszechne, że ma już swoją nazwę – billboardoza tudzież reklamoza. Większość ludzi ma rację – billboardy zaśmiecają przestrzeń, są ustawiane bez ładu i składu, bez żadnego oglądania się na jakość czy bezpieczeństwo.
Tworząc markę Billboard postawiłem sobie za cel, by zmienić ten stan rzeczy. Edukować, opowiadać i kłaść nacisk na bezpieczeństwo reklamy zewnętrznej, pokazując jednocześnie jakie genialne profity płyną z tego dla świadomych tej jakości Marek. Wraz z moim przyjacielem i wspólnikiem – Andrzejem – dostarczamy na rynek konstrukcje pod billboardy o najwyższym standardzie.
Nasze podejście skutkuje zwiększeniem świadomości – coraz częściej Klienci sięgają po nasze billboardy, które kiedyś pewien CEO jednej z największych firm w Polsce nazwał wręcz kultowymi. Efekty da się obejrzeć po większych wichurach. Szczycimy się, że przez 15 już lat naszej działalności, nie odnotowaliśmy ani jednej (dosłownie: ani jednej) reklamacji. Nasze konstrukcje pracują dla Klientów bez przerwy.
Chcesz, by pracowały też dla Twojej firmy? Napisz do mnie, pomogę.