Kody QR na billboardach są coraz bardziej popularne. Pozwalają na szybkie przeniesienie użytkowników z fizycznej przestrzeni do sieci. W dzisiejszym świecie wykorzystanie takiej technologii może być nie tylko wygodne, ale wręcz konieczne dla zachowania skuteczności kampanii reklamowych. Poniżej najważniejsze informacje o tym, jaki jest potencjał QR kodów. Czym dokładnie jest kod QR? QR to angielski…
Choć media społecznościowe już dawno na dobre zagościły się w świecie reklamy i zdają się być bardzo skuteczną formą komunikacji, to reklama zewnętrzna wcale nie odchodzi w zapomnienie. Porównanie mediów społecznościowych z reklamą pozwoli na wskazanie zarówno plusów, jak i minusów każdego z rozwiązań. Skuteczność każdej z tych form będzie z kolei różniła się w…
Reklamy przy drogach mogą mieć różnorodny wpływ na przejezdnych. Z założenia ma być on pozytywny i zwracać uwagę na daną ofertę. Mówiąc o ruchu drogowym, nie sposób jest pominąć tak istotny aspekt jak bezpieczeństwo. Jak duże jest niebezpieczeństwo billboardów o nieodpowiedniej treści? Czy świetlne reklamy są niebezpieczne dla kierowców? O tym poniżej. Czy przydrożne reklamy…
Reklama w każdym segmencie rynku jest bardzo ważna. Nawet najlepiej prosperująca firma nie powinna zapominać o konieczności reklamy. Oczywiście intensywność, zakres, formę marketingu należy dopasować zarówno o profilu firmy jak i potrzeb, niemniej brak reklamy wypada niekorzystnie dla wizerunku i marki przedsiębiorstwa. Kreatywna reklama outdoorowa Im bardziej kreatywna reklama outdoorowa, tym skutek, zwrot z reklamy…
Każdy nowy sezon to nowe trendy reklamowe, trudno jest oczekiwać efektów marketingowych odbiegając od najnowszych trendów. A trendy reklamy zewnętrznej mogą być bardzo oryginalne, z roku na rok kampanie outdoorowe są coraz bardziej odważne i kreatywne. Jakie trendy w reklamie zewnętrznej będą dominować w 2024 roku? W modzie zaczynają być iluminacje, jak również nawiązanie reklamy…
Billboardy to nic innego jak tablice reklamowe, będące dużymi pod względem wymiarów reklamami, konstrukcjami o celu marketingowym. To kategoria reklam skupiająca różnej wielkości i formy reklamy zwykle przy drodze, bądź w ciągach komunikacji pieszej reklamy wielkoformatowe. Geneza billboardów Od wielu już lat billboardy są popularną formą reklamy zewnętrznej. Agencje reklamowe dbają o to, aby przestrzenie…
Billboard to popularny nośnik reklamy, który widoczny jest każdego dnia. To narzędzie marketingowe, które pracuje przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. Billboardy wykorzystywane są w popularnych kampaniach reklamowych. Ustawiane są w strategicznych miejscach, aby zobaczyła je znaczna część społeczeństwa. W jaki sposób ustalić, które billboardy są najlepsze? Typy billboardów – jakie są różnice między…
Obecnie, billboardy reklamowe to doskonałe narzędzie marketingowe. Narzędzie to przyciąga uwagę potencjalnych klientów przez cały tydzień o każdej porze dnia i nocy. Billboardy ustawiane są w miejscach, w których natężenie ruchu jest bardzo duże. Na czym polega wyklejanie tablic? Jak tego dokonać? Wyklejanie billboardu – jakie są kluczowe kroki przygotowania przed procesem wyklejania billboardu? Plakaty…
W dzisiejszym świecie niezwykle ważne jest badanie zachowań oraz nawyków odbiorców. Badania ruchu w reklamie pozwalają poznać, które kampanie reklamowe przynoszą korzyści, jakie jest idealne miejsce na ustawienie billboardu oraz co wzbudza zainteresowanie potencjalnych klientów. Badania ruchu billboardy – jakie dane są wykorzystywane w badaniach ruchu w reklamie zewnętrznej? Badania ruchu billboardy prowadzone są na…
Cenimy Twoją prywatnośćUżywamy plików cookie, aby poprawić komfort przeglądania, wyświetlać spersonalizowane reklamy lub treści oraz analizować nasz ruch. Klikając "Akceptuję", wyrażasz zgodę na korzystanie przez nas z plików cookie.
Niezbędne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Statystyka
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.